Succes

Het succes zit ‘m in de eenvoud, strategie en combinatie van franchise, E-commerce en netwerkmarketing. Ik ben onafhankelijk distributeur en eigenaar van een marketing organisatie in hoogwaardige en geregistreerde producten gericht op:


• Energie
• Gewichtsmanagement
• Vitaliteit
• Sport & Fitness
• Preventieve gezondheid

Momenteel bedraagt de wellness industrie in Europa alleen al bijna 1000 miljard euro per jaar. De voorspelling is dat deze markt de komende jaren nog flink zal groeien. Door contracten te sluiten met toonaangevende klinieken over de gehele wereld, die research en development doen in de preventieve gezondheidszorg, richten wij ons op het hogere kwaliteitssegment van de markt.


Vandaar de bewuste keuze dat onze producten niet verkrijgbaar zijn via de standaard retailkanalen voor kwantiteitsproducten (cash & carry).


Al onze producten - gericht op persoonlijk welzijn - zijn van State of the Art kwaliteit en staan geregistreerd op veiligheid en inhoud. Streng toezicht hierop door onafhankelijke organen waarborgt constantheid van kwaliteit, hygiëne en de garantie dat ze vrij zijn van ingrediënten die er niet in thuis horen.

Vanuit diverse trainingscentra in Nederland helpen wij mensen op weg naar fysieke, mentale en financiële gezondheid. Onze onderneming richt zich op de trends van vandaag en de toekomst. In 1992 zijn de oprichters voor het bedrijfsconcept genomineerd tot zakenmensen van het jaar in de VS.


In 1994 is deze succesformule naar Nederland gehaald en mede door de Hollandse handelsgeest inmiddels uitgegroeid tot een toonaangevend wereldwijd marketing- en distributiebedrijf. Onze producten worden in 38 landen over de gehele wereld verkocht met plannen voor uitbreiding in nog meer landen in de nabije toekomst.


Vanuit Nederland zijn de afgelopen jaren in snel tempo diverse landen geopend - zoals België, Duitsland, Groot-Brittannië, Ierland, Spanje, Zuid-Afrika, Australië en Turkije - waar eveneens ons business concept wordt gedupliceerd.